Klik Nih...

Followers

Nuff

Wednesday, December 25, 2019

Ambil Baju Tadika Kakak

Isnin lepas, 23 Dec dapat whatapp Dr cikgu Tadika minta ambil bju uniform Tadika kakak. Cepat2 ummi siapkan 3 beradik nak keluar gi Tadika kejap. Dah selesai ambil baju semua. Si kecil Ammar ligat nak main pula...



ni haa.. panas teruk pukul 1.15 pm pun sanggup nak main.. lepas main buaian main rumah2 pula depan Tadika.. orang lain dtg 5-10 minit je. Ummi bawa korang bertiga sesi nya jadi 30 minit...

Abang kakak dah masuk kereta pun.. si ammar Tak heran. Masih keluar masuk rumah kecil kt Tadika tu. Aduuiii.. ummi penat la cenggini Ammar oitt. 

Ni pula Gaya so kecil makan kuih.. bila dpt makan mmg sumbat terus dlm mulut.. bukan gigit sikit2...  

Ni kisah cuti budak bertiga ni ya.. 


Monday, December 23, 2019

Lama


Salam Sejahtera...

Berkurun menyepi dari dunia blogger. Penghujung 2019 baru nk 'warm up'.. tapi tak tahu boleh ke teruskan blogging ni. Dulu terberhenti sekejap sbb dapat tugas handle program.. kelam kabut dibuatnya. Sampai en asben berbunyi...

"Ummi ko ni nak tido kt sekolah"..

Masa tu mmg 24 jam ummi hadap laptop aje tau. Ni kisah penghujung 2018. Sebab tu blog ni sunyi Dan Tak sanggup nak updet entry.. Ammar tgh mula aktif waktu tu. Eh, lupakan la cerita lepas...


ni aktiviti bulan 12 2019. Tak ke mana2 pun.. paling jauh pergi rumah siti kt kl tu je..
Ammar Masa ni tgh suka ikat rambut okay..Awak tu lelaki tau.. jangan slalu sgt nk ikt rambut ya..

Itu aje untuk entry dah berkurun. Ada data, boleh upset entry. Tak Ada.. duduk diam2..