Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, January 25, 2018

3rd Pregnancy ... Part 2


 Hai.. Salam Bersiaran... kembali perjalanan mengandung yang ketiga...


ni gambar masa ummi 23 okt 2017 - Isnin


masa ni 28 weeks..


27 oktober minum air gula.. kantoi..
maklum le bulan 10 makan banyak kek..
besday abang Adam n besday ummi..
kek rakan cikgu sekolah sponsor...


Bacaan MGTT
4/8/2017 - 4.5/6.3
27/10/2017 - 4.5/8.0

AllahuAkbar... hari pertama ummi buat BSP rasa letih la.. sebab sampai rumah pukul 7 malam..
kalut2 nak solat maghrib lepas tu pegi klinik untuk bsp pukul 8 malam.. perjalanan jadi jauh sebab kereta banyak dan lambat.. padahal klinik dekat ajer...


Lepas tu ummi ada baca di instagram kawan ummi.. dia beli glucometer..
ummi pun whatsapp n sembang2 dgn dia.. terus kwn ummi bg link..
mula2 ummi xnak beli sbb ummi rasa paling banyak buat BSP pun 6 kali aje..

ummi dah biasa buat masa mengandungkan abang Adam dulu.. dulu sangkut sebab makan 
kurma banyak sangat... masa mengandung yang kedua tak sangkut sbb ummi memang
jaga pemakanan.. serik nak buat BSP tauuu..

akhirnya ummi rasa macam perlu juga beli.. ummi pun beli glucometer tu dengan harga
59 + 6(postage) .. ok la kan.. ummi memang hati2 guna sebab dh rosakkan 2 strip..
ummi xnak beli dah strip baru.. harap2 6x je ummi kena buat BSP.. Amin..


set glucometer. comel aje..
dapat free 100 alcohol swab + 25 lancet + 25 strips..



cakkk.. ni masa 34 weeks di Morib..
bawa anak2 beraktiviti...


ummi kan GDM.. jadi ummi kena bersalin ikut due ummi 14 January..
kena admit hospital 13 January.. Ummi mohon doa selalu moga baby ni
lahir sebelum 13 January... Aminnn...


ni dah 38 weeks..
ummi masih pergi kerja..
sebab ummi nak menikmati masa yang lama bersama awak nanti..
InsyaAllah..


jarang2 ummi selfie tau.. 4 january 2018..





No comments: