Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, September 24, 2017

Majlis Persaraan Kak Laila...



Salam semua... saya mengajar di sekolah ni bermula tahun 2013. Kali pertama kenal kak laila sewaktu solat di surau. Baik aje akak ni.. lembut aje orangnya...








 Cikgu Laila bersama anak-anak






























Tuesday, September 12, 2017

si cilik ummi



Balik kerja petang semalam.. nampak si kakak sarung stetoskop mainan dia di leher..
dah tahu cara guna la tu... nak snap gambar kakak mesti ada abang join sama...


tak nampak stetoskop kakak.. 2thn 4 bulan dah..






 baru nampak... kannn




 kemain korang posing yaaa....








hilang penat tgok gelagat anak ni kann...


ok bye korang...




Monday, September 11, 2017

kahoot untuk tahun 1


kahoot untuk tahun 1??? bukan mudah ya nak handle 28 murid tahun 1..
nak jalan tgok laptop 28 anak-anak murid..


maklum le.. zaman gajet ni murid tak biasa dengan laptop dan pc.
minta klik pun.. bising sorang cakap tak boleh.. sorang cakap macam tu..


adoii.. letih la round.. dengan bsing lagi...
tapi nak biasakan.. buat la jugak..



 memang aktiviti kahoot ni seronok cuma untuk tahap 1
ni letih la.. lebih2 lagi murid aku ni ada belum kenal huruf..
mujur pin kahoot pakai nombor aje.. senang keje den..


























budak2 enjoy kan... tapi sampai rumah.. cikgunya kaki sakit..

letih wey...




Thursday, September 7, 2017

Teacher dah kahwin ke?



Sesi dialog santai bersama-sama murid.....

Teacher : sempitnya meja ni...
murid    : Eh, teacher dah kahwin ke?
Teacher : ya la.. Teacher dah kahwin. kenapa awak ingat teacher 
                belum kahwin lagi ke?
murid    : Ha ah sebab teacher nampak muda...

(berbunga riang la teacher korang ya... kembang hidung dah sedia kembang ni... )
hahahaha


makmal komputer 2..