Klik Nih...

Followers

Nuff

Saturday, June 17, 2017

Teman Ummi


Salam Ramadan semua...


Baru je berkesempatan nak updet entry kann.. hik hik..
Selasa lepas, hari pertama kerja dalam bulan Ramadan, ummi pergi klinik
ditemani abam Adam sebelum ummi pergi kerja. Abam Adam dah matang sekarang
boleh temankan ummi gi klinik dan duduk bertenang aje. Tak macam masa abam kecik2 dulu..
aktif dan cepat bosan... senang hati ummi dh ada peneman..



dek ramai pelanggan di klinik.. Abam Adam tertido kebosanan.. alolo comelnya abam..
rambut abang pun dah makin bergulung2 dengan machonya... =)


dah selesai urusan klinik. uruskan abam pulak. pakaikan baju uniform tadika abam dalam kereta aje..
besok2 gitu la rutin abam bila ummi ada appointment klinik. mujur abam tak banyak karenah kan..
Alhamdulillah...


dah hantar abam ke tadika.. ummi pun bergerak ke sekolah...huhuhu.. hari pertama kerja memang banyak sangat perkara pelu dibuat sebab nanti ada hari terbuka.. buku adab murid I xsiap lg..





moh kita siapkan kerja kita... cantikkan view sekolah I..
Ummi suka lepak kt meja2 bulat ni...


ok... nak layan kakak jap.. tengah hari nnt I kerja tau..
kena pergi sekolah.. bye bye bye






No comments: