Klik Nih...

Followers

Nuff

Monday, June 26, 2017

Hari Sukan Tadika Huda



Hai... Dah Raya Kedua kann...
ni antara gambar aktiviti hari sukan tadika abang..
gambar credit to cikgu tadika...











 muka bosan je abang adam tuuuu...





















 bersukan pun tutup mulut rapat2 ya abang adam...



murid lelaki 5 tahun petang...








Sunday, June 25, 2017

Salam Lebaran



Selamat Hari Raya Aidilfitri Semua...
1438 H... Alhamdulillah...
(entry dh siap taip semalam)



credit to cikgu tadika abang....





ni lukisan yang abang warna,,,, boleh la..  pesen nak cepat siap...







Saturday, June 24, 2017

Memori 2 beradik..



Salam hari terakhir Ramadhan... 
Mesti masing2 sibuk untuk persiapan raya kan...

baru le I curi2 masa upder cerita sikit.. tempek gambar aje la ya..



abang n kakak main lego.. kreatif pula boleh buat jambatan ya... 
siti pun join sama....


comel je kakak teleng2... 
























 macam2 gaya kan...










ok la.. Selamat Tinggal Ramadhan...






Saturday, June 17, 2017

Teman Ummi


Salam Ramadan semua...


Baru je berkesempatan nak updet entry kann.. hik hik..
Selasa lepas, hari pertama kerja dalam bulan Ramadan, ummi pergi klinik
ditemani abam Adam sebelum ummi pergi kerja. Abam Adam dah matang sekarang
boleh temankan ummi gi klinik dan duduk bertenang aje. Tak macam masa abam kecik2 dulu..
aktif dan cepat bosan... senang hati ummi dh ada peneman..



dek ramai pelanggan di klinik.. Abam Adam tertido kebosanan.. alolo comelnya abam..
rambut abang pun dah makin bergulung2 dengan machonya... =)


dah selesai urusan klinik. uruskan abam pulak. pakaikan baju uniform tadika abam dalam kereta aje..
besok2 gitu la rutin abam bila ummi ada appointment klinik. mujur abam tak banyak karenah kan..
Alhamdulillah...


dah hantar abam ke tadika.. ummi pun bergerak ke sekolah...huhuhu.. hari pertama kerja memang banyak sangat perkara pelu dibuat sebab nanti ada hari terbuka.. buku adab murid I xsiap lg..





moh kita siapkan kerja kita... cantikkan view sekolah I..
Ummi suka lepak kt meja2 bulat ni...


ok... nak layan kakak jap.. tengah hari nnt I kerja tau..
kena pergi sekolah.. bye bye bye






Tuesday, June 6, 2017

Amukan sang kakak


Salam 11 Ramadan....

 Alhamdulillah tahun ni berpuasa dalam cuti sekolah... dapat la rehat sekejap dan luangkan masa
bersama anak-anak...




perihal sang kakak... kakak dah 2 tahun 2 bulan.. tapi perangai kakak dah lain macam bermula cuti sekolah ni semenjak sepenuh masa duduk dengan ummi.. kakak suka mengamuk dan menangis kuat-kuat sampai bingit telinga ummi dan ayah.. kakak dah berubah ke fasa lain pula kali ni...





bila ada perkara ummi dan ayah xdapat tunaikan sebab ummi dan ayah xpaham apa yang kakak nak.. kakak akan mulakan amukan menangis kuat-kuat dan membuat apa sahaja macam di luar kawalan kakak.. ummi cuba pujuk dan peluk kakak tapi kakak semakin bertambah teruk amukkannya..




tapi akhirnya kakak akan cari ummi dan peluk ummi baru lah kakak akan berhenti menangis. letihnya ummi.. jiran2 mesti dengar suara kakak yang kuat menjerit tu kann..




tak ape la kakak... ummi doa moga amukan kakak tak berkekalan ya..
ummi, ayah dan abang sayang kakak... 


sekian coretan hari ini..

wassalam..




Friday, June 2, 2017

Baby Ziyad



Salam Sejahtera..

Alhamdulillah.. kita dah pun seminggu berpuasa pd 7 Ramadan kan. pejam celik pejam celik anak buah saya pun dah 8 bulan. cepat aje anak2 membesar kan..

korang layan gambar aje la ya.. mcm biasa I malas nak taip panjang2..


besarnya peha ziyad tu..memasing bz ngn hal masing2..



 '



ziyad bersama Pak Long... masih juga xbg kerjasama yg baik ya ziyad.
ermm.. xpe la.. ziyad takot mummy lari la tu....



ok la.. ada banyak kerja perlu dibuat..


bye bye bye