Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, November 30, 2017

Berehat di Janda Baik



Dah lama entry ni dalam draf... kami pergi Janda Baik 11 November lepas.
tengok gambar aje la ya.. Ummi mood malas..


31 week in action...











































































lepas tu pegi lunch di Restoran Sup Meletop.



yang ni kopi ais minum di kedai Sup Meletop, Janda Baik..'
memang terbaik kopi homemade ni..



kopi panas pun sedap.. 



Sunday, November 19, 2017

Majlis Konvo dan Kecemerlangan Tadika



Semalam kami ber4 hadir Majlis Konvo Abang Adam 5 tahun..
tapi gambar tak banyak sangat sebab ummi xlarat nak jalan ke sana ke mari..
Ayah pula tak nak pula ambil gambar abang ADam.. ermm.. sabar aje laa..


Majlis sangat simple.. tapi ummi suka je..
tak perlu beria-ia yang penting output Abang Adam dapat sangat menggalakkan..





di awal kehadiran murid Tadika Al-Huda



si kakak dan Ayah




 
 Si Kakak dan Ayah lagii..



 terima hadiah dan salam dengan Guru Besar



Adam dan Fitri



Hadiah Murid 5 Tahun Sesi Petang


 Hadiah 9 Pelajar Terbaik 5 Tahun







 Hadiah 9 Pelajar Terbaik 5 Tahun


Abang Adam ke-8 terbaik..
Tahniah Abang..



Abang dan kawan2





























mana abang Adam??



ciku cakkkk.. hahahaha