Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, November 4, 2016

kerja2 bulan oktober


Assalamualaikum semua...

Walaupun dah masuk bulan november tapi kejadian semuanya masa bulan oktober yang amat padat dengan berbagai kerja yang sememangnya kena buat.. miahahahahhaah....layan aje la ya...


ni tarikh besday I... ms exam memang senang lenang.. bila dah dapat paper sendiri
mula la lintang pukang nak tanda.....


sebelum dapat kertas ujian... I siapkan dulu buku adab neh.. mujur ajar 3 kelas ajee.. cepat la buat..



ni pula musim tanda kertas.. masa ni memang target nak siap cepat2cepatan sebab I nak hadap data
pulakkk... so Alhamdulillah.. target tanda kertas dapat selama 5 hari...


ni ler data aku dok hadap tu.. sebaik shj abes tanda kertas.. 5set kertas.. berpinau mata I..
siang malam dok pasang laptop.. kt rumah pun buat.. kat sekolah pun buat... I jenis wat sikit2..
tak suka wat kerja last minit.. sebab I tak boleh tumpu hadap PC lama2 kt sekolah.. 

ya la.. aku mana boleh gi sekolah hadap pc 8jam kat sekolah sebab kerja aku kena masuk kelas dan mengajar.. jadi mende2 data ni boleh hadap masa aku tak mengajar laa.. itu la sebabnya memang lambat aku hadap data2 tu.. dah tu bila dh serabut hadap data.. nak masuk kelas ngajar pun jadi fedup.. kesian anak murid teacher kan.. tapi kalu teacher tak buat,, teacher kena mara.. huwaaaaaaaa... 



ni data yang dah siap n disusun untuk masuk fail...
alih pi tgok fail nak btuk format lain.. aku dh agak.. cehh..
tak siap juga kerja kau ni ya...






No comments: