Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, October 11, 2016

sehari sebelum taklimat


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

saje je nak taruk entry mengarut2 neh... hehe.. ni malam sebelum.nak pergi taklimat.. dah taklimat pagi2.. ummi kena siap2 awal supaya pagi esok tak la kelam-kelibut nak siapkan anak2 ummi..

tapi bila tgh kemas2 ni... anak ummi bengang rupanya.. sbb ummi xlayan dia.. alolo.. sabar ya sayang.. nak wat cmner... ummi kena wat kerjaa...


ummi dah agih2kan fail tu ikot kategori.. tu la jd cikgu.. bukan setakat mengajar je.. pengurusan pun kena buat.. tu yg pening. niat dtg sekolah nk mengajar.. tp ms yg sm kena buat pengurusan ni.. ko rs sempat tak? sebenarnya time cuti sekolah la baru aku buat..  ermmm... jd jgn ckp i hepi ya bila cuti.. xhepi sbb ada kerja2 dah menanti.. 

No comments: