Klik Nih...

Followers

Nuff

Monday, October 3, 2016

jadual kerja oktober 2016



Assalamualaikum...


Bermulanya bulan oktober yg bizi kengkonon...

2 okt (ahad)
Ajak en husband dan bawa anak2 pergi survey jalan nak pi kursus 11 okt.. (cuti pun xbahagia -kena survey jalan-igt cuti boleh lupa hal kerja.. tapi.... T_T) jeles tengok kwn2 lain syok pi cuti.. tapi aku syok pi survey jalan nak pi kursus.. T_T

3 okt (isnin)
isi data online - siap sedia tengok handphone layan pertanyaan guru2.. ye la memasing nak siapkan isi data cepat2. sbb lepas ni nak mengadap persiapan hari sukan pulak kann.. sambil masak pun sempat balas whatsapp pasal kerja online.. KERJA LAGI... bosan akuuu..

4 okt-7 okt (isnin-jumaat)
mengajar + buat persiapan hias khemah hri sukan..

7 okt (jumaat)

semak data kot2 ada guru tak isi data lagi.. nanti aku jugak kena jawab.. padahal orang lain yang xbuat kerja.. bosan 65 x...kena buat persedian bahan2 untuk bawa kursus 11 okt.. dah la banyak.. 54 fail ko.. aku bawak je mana2 yg dh hantar... belasahlaa..mana larat aku nak hangkot 54 fail.. ingat aku ni ROBOT ke?

8 okt (Sabtu)
pegi sekolah lagi (hari sukan negara) tambah jumpa bos untuk sign bahan2 nak pergi kursus 11 okt..

9 okt (ahad)
Hari sukan tahunan sekolah.. habis pukul 1.30 tgh hari.. keje 6 HARI MINGGU NI.. Alhamdulillah dapat cuti sempena awal muharram hari ni kannn..

10 okt (isnin)
yeay.. cuti - xsabar tunggu hari ni nak rehat.. (tapi masa  hari ni kena pastikan bahan2 nak pi kursus tu semua lengkap) - dah la suruh bawa laptop.. 54 fail lagi.. aku bawak je mana yg aku larat bawak.. menyampah..

11 okt (selasa)
kursus laaaa...

12 okt - 14 okt (rabu-khamis)
pergi sekolah + mengajar + isi data dalam excel pulak.. kompem mata aku terkelip-kelip minggu tu dok bling2 bling ngadap 1000 nama murid x 3 subjek tuhhh.. dok copy paste aje la nnt..

15 okt (sabtu)
datang sekolah lagi - kursus dalaman pulakkk..kalau data excel aku tak siap lagi masa ni.. sambil berkursus aku siapkan data,,, pedulik hape aku... mggu seterusnya exam.. nak marking kertas lagi.. mana boleh tangguh2 kerja isi data.... part time tak berbayar setiap tahun jadi kerani data.. aku cikgu la.. tak larat la nak isi data n mengajar dalam satu masa.. penat hokehhhh..

16 okt (ahad)
YEAY.. CUTI.. NAK REHAT SEPENUHNYA DARI DATA2 YANG MERIMASKAN KEPALA OTAK AKU... (pss print data tu masuk fail..jgn lupa) cess..  aku nak main ngan anak aku la hari ni..

17 okt (isnin)
datang sekolah - cepat-cepatan simpan cetakan data aku dok hadap tuu dalam fail. karang nanti ada pelawat datang.. tahu komplen ajer.. woii... ingat aku robot nak kerja seminggu 7 hari.. 

18 okt (selasa)
peperiksaan akhir tahun 17-22 okt.. ada 7 kertas nak kena semak.. target nak siapkan minggu tu jugak.. kalau dapat la kannn...(jangan lupa hantar kertas soalan untuk simpan fail )


ok.. nak tengok muka anak lagi best.... seram sejuk nak hadap bulan oktober ni.. sebab tu la selalu terlupa birthday adam, birthday ummi dan birthday ayah.. ummi dok kepala pening hadap kerja tak henti2.. 


kakak yg dah pandai conteng sana-sini


masa ni tunggu ayah beratur di kaunter - beli siap2 doorgift utk 
birthday abang adam di tadika.. kena wat awal2.
memandangkan minggu depan ada cuti sehari jee..


sayang anak2 ummi.. ummi akan cuba mana yang mampu ya sayang..


cuti-cuti tak dapat nak manja ngn ummi kann.. kesian anak ummi.. 



No comments: