Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, September 25, 2016

weekend dan kerja


Assalamualaikum dan hye...

Hari ni aku kerja 12 jam kot... selang-seli buat kerja rumah.. susukan anak.. buat botol susu adam.. marahkan abam adam... abam dah tido kepenatan.. kesian dia.. asyik kena marah jerr.. ummi dan ayah xlayan.. tu yg abam mengamuk...



maafkan ummi ya sayang... ummi kena siapkan kerja ni juga.. kerja ummi bukan duduk ngadap komputer.. sebab tu tak boleh buat esok.. kerja hakiki ummi mengajar di dalam kelas.. jadi memang ummi tak sempat hadap komputer bila di sekolah.. ummi tahu mesti abang marah sebab satu hari ni ummi xlayan abang kann.. alolo.. cian dia.. xpe besok pagi.. kita main puas2 seblum abang gi tadika ya.. 




en suami dh tolong buatkan separuh.. dh pagi2 tu 2 beradik xdpt nak main dgn ayah sebab ayh tlg ummi wat kerja.. mana tak derang ni mengamuk... terima kasih ayah.. lepas tu ummi pula sambung taip.. tapi banyak sgt kena edit.. tu yg lmbt.. sampai kena perli dgn ayah korang.. ummi taip mende sikit mcm tu 2 hari la baru siap...


memang betol.. lmbat la kali ni.. lagi laju aku buat data linus kottt.. susah juga ya wat mende alah ni.. bnyk mende nak sumbat dlm kertas sekeping cenonet tuh... adoi.. banyak kali ejas saiz huruf tu.. dah kecik kecik besar mata je hadap mende ni.. kakak pula asyik dtg tgok ummi.. nak ajak ummi main.. tapi ummi xlayan.. ayah aje la main dgn kakak ya.. 


akibatnya.. nak siapkan kerja ni punya pasal.. ummi tak perasan kakak dh berak.. kesian anak2 ummi ya.. time cuti ni nak bermanja2 tak dapat.. ummi pun sedih.. huhu.. 


yang lega tepat jam 10.08 kerja dh siap dan berjaya dicetak..tinggal nk hntar pd bos aje besok.. mudahmudahan dipermudahkan semua.. 


dah korbankn masa dgn anak lagi.. 




No comments: