Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, August 16, 2016

sengal sekejap...


Assalamualaikum....


Lamanya senyap kann.. sebab.. dah mula saringan Linus.. uish.. penat buat saringan ni.. hanya guru2 yg melalui je yg phm.. sepanjang tempoh saringan ni.. bermula berbondong-bondong buku akan tidak disemak.. maklum la nk buat ms free (waktu tak ada kelas)... masa tu siapkn borang linus pulak.. nak bawa balik rumah badan dan minda dah penat wey... hadap budak membaca.. dah la bahasa inggeris.. nak buka mulut pun susah... huhu... org tak kan paham.. aku tau di luar sana ada guru2 yg sama situasi cam akuuuu.. cerita pun xguna.. bila orang atasan datang.. tetap juga cikgu jua disalahkannn... tetap juga mencari kesalahan cikgu...hey.. aku penat la.. mana nak.mengajar.. mana nak updet fail...mujur ada.cuti semester.. masa cuti tu la aku kemaskini fail2 bagai tu... nak cuti pun xboleh.. dok bersengkang mata siapkan fail... huhhhh.. reda je la walau kekadang tu tak ikhlas sebenarnya....


ok la... bye




No comments: