Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, July 1, 2016

pandangan dalam


Assalamualaikum dan Salam 26 Ramadan...

Dah lama nak updet entry ni.. tapi tak berkesempatan sebab.. sibuk nau buat laporan.. sampai suami tegur rumah bersepah.. tak sempat dan tak larat sebenarnya... patotnya balik rumah boleh kemas rumah.. tapi aku bukan kemas rumah.. aku dok buat laporangg.. kat sekolah tak sempat sebab aku masuk kelas.. 

Alhamdulillah.. laporan tu dah siap... 

tetiba letak gambar dalam freezer rumah...


saje je nak abadikan susu kakak dalam ni.. nanti leh tgok balik kan... ada 3 bungkus besar disusun ikut bulan... 2 bakul pun ikot bulan juga...


Stok masih cukup.. dan bulan puasa ni ummi cuti perah.. xlarat nak bawa beg banyak sangat pergi sekolah.. jadi bulan puasa cuti.. bila balik rumah je ummi terus buat tandem. Meriah la hasil bila tandem kann....

Ok.. ini aje nak share cerita dalam entry ni... Happy breastfeeding..




No comments: