Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, June 19, 2016

buzy lg ke??


Assalamualaikum dan Selamat pagi...

Ini sekadar luahan hati supaya tak rasa tekanan sangat... nak cerita juga... Khamis lepas, 16 Jun aku hadir taklimat lagi... Ingatkan hanya data je kena hadap.. tapi tambah lg kerja2 lain.. bila tempoh kena buat tu? Jun-Julai... Suka2 je pihak atasan plan cecepat... bulan jun bg taklimat.. bulan jun nak mula..
Mengucap panjang akuuu...


Balik dari taklimat.. ada 3 perkara aku kena buat..
1- siapkan satu tapak data
2- siapkan satu tapak data yg lain..
3- susun kumpulan murid dan guru (ni yg kena buat bulan puasa ni)

ni la mende aku dok hadap.. hari ni hari ke3 aku buat...


kenapa lambat sangat aku buat? murid sekolah aku ramai... semalam aku tak buat langsung sebab aku stress siapkan 2 tapak tuuu.. dah siap susun mende alah ni nak kena print pula.. print kt rumah ya.. Printer aku beli sendiri.. ink aku beli sendiri... bukan masalah kos tu.. masalahnya masa aku,.. sebab mende alah ni,.. AKU TAK BOLEH TANDA BUKU MURID AKUUUU.. tiap2 hari aku masuk kelas n mengajar.. mestilah murid aku buat latihan.. dah tambah kerja2 kat atas tu,, cemane aku nak tanda buku,... bulan puasa pula tuuu.. bg la aku tenang sikit masa bulan puasa niii.. aduyaiii..


ni aku nak bg taklimat kt cikgu2 selasa ni.. 21 jun..ntah sempat siap ke tak.. sebab aku macam dah xlalu nak hadap... sory la ya..memang aku cenggini.. merungut je lebih,, tp kerja kena buat juga.. AllahuAkbar... Tabahkan hati ni..

Pada murid2ku tercinta.. mohon maafkan kelemahan guru mu ini...

Sebab tu aku akan selalu minta maaf dengan anak murid aku... sbb aku bukan guru yang sempurna,,, tak dapat nak sempurna utk anak didik sendiri sebab banyak sgt gangguan kerja2 lain.. maafkan teacher ya sayang...

ok la... nak sambung hadap data... bye bye..






No comments: