Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, April 7, 2016

Kelam-kabut



Hai... Saje nak sembang cerita tempat kerja saya....

Semenjak musim panas ni.. memang bawa 3 botol tu gi sekolah...
yg paling kecik leh letak dalam handbag.. senang jee bila nak teguk air..


Sesi Peralihan Sidang Pagi-Petang..

Biasanya masa datang sekolah pukul 12 tgh hari akan bertembung dengan guru2 pagi.. kekadang tu ada guru2 pagi balik lambat... tengah dok sembang2... 

"eh.. aku ada kelas..."

"nasib baik aku cutiiii"

Jawapan ustazah yg aku dok sembang2 tu..

"patot laa nampak rileks ajer.. selalunya aku dh nmpak ko kelam-kabut je kejar nak solat.."

Aku tersenyum... Memang mengajar sidang petang.. Waktu tidak mengajar ngam2 aje untuk solat zohor dan Asar.. Sekiranya kena relief kelas.. Pandai2 la aku curi waktu..

Banyak mende nak share... nak cerita tapi aku cam malas pula nak taip.. setakat ini aje la,,,








1 comment:

ct cheery said...

Gud..kena minum air banyak skrang nih..kita satu botol Oren pun susah nak habis hahaha tapi kena paksa minum jgk lah if xnak jatuh sakit