Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, February 5, 2016

Kerja2 CNY


Assalamualaikum Penghulu segala Hari...
Hari Jumaat..



2 beradik ni sedang beradu.. cecepat ummi amik kesempatan updet entry ni..
sebab hari ni sesi sekolah lewat...


Sebenarnya nak hantar abang kakak awal tadi sebab nak buat kerja sekolah sebelum pergi kerja. Tapi dah dua2 terlelap.. terpaksa cancel hantar ke rumah JIDAH awal hari ni... kalau sempat nak buat kertas soalan.. kalau tak sempat.. buat masa cuti raya cina la ya..


Alhamdulillah dapat cuti seminggu utk Perayaan Tahun Baru Cina.. Tapi aku ada kerja2 sekolah perlu buat.. nak tengok checklist utk cuti sekolah ni...


1. siapkan kertas ujian murid utk bulan 3
2. buat abm untuk murid
3. tanda buku murid (banyak tertunggak sebab aku banyak buat kerja2 pengurusan fail dan data murid.. )



ni baru satu kelas.. ada satu kelas lagi atas meja aku belum aku tanda.. cuba siapkan cuti CNY neh..



tengah plan apa nak buat time cuti sempat pulak aku usha baki duit PTPTN aku...
Rupanya dah ada pelarasan 10 percent diskon.. Alhamdulillah.. dh 2 kali aku dapat..
untung 3 bulan pree tolak gaji... huhu.. belum mampu nak habiskan.. biarla tolak gji je dulu...




tetiba ada gambar meeting pulak.. haha.. saje je selit sini.. hik hik..
ok.. i nak siap2 pergi sekolah... bye..


No comments: