Klik Nih...

Followers

Nuff

Saturday, January 23, 2016

Riang Ria CUTI

Salam Sabtu...

Tajuknya Riang la sangat. Tapi Riang buat kerja2 sekolah ade le.... Khamis aku kursus 8-5ptg. Kompem dah rugi satu hari nak siapkan fail.. Aku cuba nak buat hari Jumaat.. CUBA.. tak dapat.. dapat siapkan senarai nama aje... 

memang la tak dapat buat kat sekolah.. Aku kena mengajar kot.. kawalan murid lagi.. bukakan paip bagi anak murid cuci tangan kat kantin.. EHHHH.. haha...macam2 kes salahkan guru kan.. Lantak korang laa.. Aku dah tak herannnnn.. masa memula jadi pendidik je aku xleh terima komen BERNAS oleh sesiapa di sana..

TAPI SEKARANG.. Asal bukak fb je salahkan CIKGU... Berita TV pun dah keluar minta selaraskan hari orientasi murid..Macam2 laa.. Aku gelak je tengok.. Malas nak layan.. sebab ada korang kesah penat lelah cikgu ajar budak2.. xde kannn.. Korang tahu ke kekadang kena bersengkang mata nak isi online.. nak isi maklumat murid.. nak cari murid layak RMT la.. layak bantuan lagi.... yg tu kena study betol2 la.. bukan tengok satu borang je.. satu kelas 40 borang.. 40 borang la hadap satu2..

ERMMM... cukup la aku merepek.. aku cerita je.. lagipun xguna cerita guru ni banyak kerja.. sebab ada je orang xcayakan... 


ni aktiviti aku..hari ini


ada pembantu plak..


macam terror la sangat guna tuhhh..




jom intai kakak buat ape pagi2 sabtu neh..


cakkkk kakak..








ok.. dapat la siapkan sebahagian kerja2 sekolah..ada banyak lagi xsiap.. tp nak buat kerja rumah n layan anak2 pula.. bila rajin malam karang I sambung plak... bye..



No comments: