Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, January 26, 2016

Item yg Perlu disiapkan


Selamat Malam...

Nak updet entry dari tadi lagi... tapi ada je halangan.... Petang tadi sambung balik kerja2 fail itu.. Tak la rasa penat sebab buat sikit2. Tapi masih belum lengkap lagi... Kalau rajin bangun awal dan buat pagi esok.. Tapi aku rasa aku tak larat je nak bangun awal...

Terima kasih pada en asben sbb tolong kita siang lauk... bersihkan lauk dan masakkan lagi.. Kalau kita buat semua tu.. memang tak dapat la nak siapkn kerja2 fail ni... Nangis kejap.. Bersyukur dapat suami memahami..



Fail di atas yang dah siap tapi belum lengkap. Beberapa perkara yang perlu aku buatt...
1. Minit
2. Maklumat
3. Kertas ujian bulan 3..

Bila tumpukan pada nak siapkan fail.. Banyak la kerja2 lain akan tertangguh.. Ape dia? haaaa.. meh nak cerita.. Akan berlambak2 buku latihan murid nak kena tanda... Sebab kerja tanda buku kena buat tiap2 hari.. dah aku dok ngadap mende fail ni.. mana sempat aku nak tanda buku.. Waktu tak mengajar kt sekolah aku guna untuk makan, solat... kalau ada masa updet fail ni.. tak sempat nak check buku murid... satu hari 3 kelas.. dah tangguhh 3 hari campur hari g kursus..huhu.. banyaknya nak kena tandaa....

Dah la.. cakap pasal kerja memang tak habis.. baik ngadap muka anak.. hilang tensen mak kan.. tetiba je leh buat emoticon smile bila cakap pasal anak.. layannn..



kakak dah pandai duduk dan suka panjat2





abang memang cenggitu.. saje je dok kacau kakak..

ok la.. nak tido.. Rasa sdikit gumbira dapat siapkan walaupun masih bukan 100 percent siap... bye....





No comments: