Klik Nih...

Followers

Nuff

Monday, August 17, 2015

Bekalan...

Bekal susu untuk adik pun ummi nak cerita kan.. saje je simpan momen ni di sini.. sbb sblum ni hp ummi dh rosak.. semua gmbr dalam tu dah hilang... sedih.. byk gmbr abg adam belum sempat ummi print...

Sementara mood updet ni ada.. sumbat je la dlm blog ni ya...


Sunday, August 16, 2015

Weekend


Assalamualaikum.....
Selamat pagi...
Saje je pagi nak updet gmbr wefie kami ber4 sebelum pergi rumah mak mertua..
Muka ummi tembun nya...
Lps raya ni banyak makan je..
Ermm macam mana nak kurus ni..
Isfadiah dh nak masuk 4 bulan...
Cepatnya masa berlalu.. mcm baru bersalin je rasanya...

Saturday, August 15, 2015

Sunat

Assalamualaikum...

Dah lama saya menyepi kan...
Saya dah mula kerja 22 julai...
Dah malas nak updet...

Adam n adik isfadiah hantar pd babysitter di taman anika sementara maknya kerja sesi petang di sekolah...

Sebelum mula kerja... sy dah hantar 2 beradik ni pd babysitter [bs].. nak biasakan derang sebenarnya..

Adam sebelum ni dijaga oleh mil.. tp sbb kami dah pindah.. jd adam n adik dihantar pd bs yg sama...

Sebenarnya nak cerita pasal adik dah selamat disunatkan di klinik ana pg td.. Alhamdulillah dah selesai 1 perkara penting... kejap je isfadiah nangis... xsangka plak ummi.. anak ummi ni kuat rupanya..

Balik klinik terus pergi rumah mil.. ok.. itu shj ceritanya..

Happy weekend...