Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, December 10, 2015

Multitasking


haluuuuu....

Ibu-ibu suka buat multitasking... itu kegemaran I.. Kali ni multitasking apa ya.. buat stok utk kakak sambil bg kakak makan.. sambil basuh baju.. sambil nk basuh pinggan.. itu pun kalau keadaan anak2 ok la kan... huhu...




Abang adam pun menyelit jgk... abaikan dapor I yang memang semak je selalu ya...


Stok kakak..I buat sikit je.. bila food kakak dh xbyk.. mksudnya tinggal 2 jenis aje.. bru akn buat.. takkan nak bg kakak makan mende sama tiap2 hari kan.. nasib la anak.. ummi ni memang malas.. buat apa yg ada kt rumah ajerrr... hik hik..

setakat ni menu kakak bubur nasi selang-seli dengan barli utk ganti nasi... nnti nk beli growell utk tinggalkn kt rumah nanny kakak.. yg tu pun blum ajar kakak makan lagi..

baby bru nk belajar makan ni mana boleh paksa2 makan.. sama je ngn abang dia.. jenis tak makan banyak... bosan btol ummi... buat beria.. makan ciput ajerrr.. jadi ummi pun buat stok makan derang ala2 kais pagi makan pagi gitttew,.... ok.. korang layan gambar kakak je la ya..



rambut kakak, ayah dh potong..


suka sangat nak berdiri padahal kaki tu tak kuat lagi..








ni abg.. tetiba aje leh tergolek tido ats ummi..


hmmmm...


No comments: