Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, April 12, 2015

Ketika sebelum GST



Assalamualaikum...
Lamanya tak bersiaran kan.. Malas sebenarnya..
Lagipun nak siapkan semua kerja sebelum maternity leave...

Sebagai pendidik.. Kadang-kadang saya suka photostat latihan untuk murid2 saya..
Bila dah 3 kelas.. saya kena photostat untuk 100 salinan..
tapi itu ketika sebelum GST dilaksanakan...

Sejak pelaksanaan GST bermula April ini..
Maka saya pun kena la berjimat... Jadi terpaksa la berkira-kira sikit nak keluarkan
duit sendiri untuk murid2 tercinta...


ini adalah latihan murid yg saya photostat sebelum GST..


Nak photostat di sekolah lambat la nak dapat..
kekadang saya sendiri terlupa nak ambil bahan photostat..
memandangkan kerja pendidik ni adalah sentiasa bergerak menuju ke kelas murid..
bukan duduk setempat di pejabat sahaja..

ditambah musim2 panas ni.. 
duduk dalam kelas pun.. sekejap je peluh menitik2 bagaikan hujan..
bila balik sekolah petang.. 
bau badan dan baju.. MASYAMMM... haha

ok la bebelan saya..
bye..



No comments: