Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, February 25, 2014

Breakfast Adam


Good morning...
Pagi ni Adam breakfast roti bakar + unsalted butter...




Dah pandai sengih bila org nak snap gambar dia..



Si curly murly mummy neh..







Adam dah setahun 4 bulan..
Ok la.. Ta ta




Monday, February 24, 2014

Pagi isnin


Salam pagi Isnin..


Buatkan telur kukus utk adam...


Lepas tu bsuh cd Adam...


Weekend balik kl.. Jd mmg dah lama tak updet.. Tetiba je updet pasal telur n pampers anak plak.. Ape kes kan? Lantak la.. Dh blog aku.. Hahahaha..


Monday, February 17, 2014

Kotak dan bubur




Semalam beli kotak ni untuk simpan mainan Adam...




Masak bubur anak.. Senang btul guna slow cooker.. Letak je dan tinggal.. Memang membantu untuk mak yg xpndai masal mcm aku....




Saturday, February 15, 2014

Rindu



Pagi ini ganti cikgu len ajar kelas tahun 6.. Tetiba kena ajar matematik.. Rindunya.. Dah hampir 6 bulan kot aku tinggalkan..



Itu je la aku bebel.. 
Ok.. Nak sambung mengajar..


Friday, February 14, 2014

10% diskaun


Ini pasal diskaun 10% PTPTN.. Aku ni adalah pembayar tegar sbb tiap2 bulan aku tolak gaji tau..

Ni aku nak cerita.. PTPTN tu aku dah ubah kpd ujrah.. Dan bila ada masa aku akan semak penyata aku..

Awal tahun 2014, aku semak.. Tak ada pun diskaun 10% tu.. Terus aku emel mohon pegawai yg uruskan akaun ptptn aku tu semak akaun tuh..

Alhamdulillah ada maklumbalas dari pihak PTPTN.. Kena attached 3 slip penyata gji yg diminta..

Harap2 selepas ini derang boleh uruskan diskaun 10% tu cpt2.. Leh la baki pinjaman aku tu berkurangan kannn..


Thursday, February 13, 2014

My hero...



Dah pandai sengeh bila snap gambar..

























Tuesday, February 11, 2014

Jam tawaf


Bulan lepas terjumpa kiosk yg menjual jam tawaf di jusco alpha angle wangsa maju.. Terus je beli..


Dah masuk hari kedua laki aku gantung kat dinding baru la aku pandai bc jam ni.. Tp mmg best la.. Teringin plak nak pakai versi arabic number plak..





Sunday, February 9, 2014

Selamat berpindah..


Ptg ni kmi bertiga dh berpindah sepenuhnya ke rumah sewa.. Dah tak menumpang rumah mertua.. Alhamdulillah..


Tapi rumah masih tunggang langgang..
Dengan aku kena bekerja setiap sabtu..

Bila tah boleh siap kemas..


Wednesday, February 5, 2014

Happy face


Bila ummi balik je.. Adam la paling hepi.. Siap terjerit2 kat pintu nak jumpa ummi.. 


Tapi bila ummi dah kuat dr kereta.. Adam plak tak nak keluar... 





Hepi je ye.. Ok ummi tinggal jap angkat baju.. Pintu kereta sebelah terbuka..Tetiba Adam dah nk menuju ke pintu kereta nak turun..


Kelam-kelibut ummi kejar nak dapatkan Adam.. Huhu

Monday, February 3, 2014

Mainan RM2


Selamat pg Isnin..
Saje nak share apa yg Adam buat semalam.. Ahad lepas pergi kedai RM2 rembat mainan yg sesuai utk Adam..


3 biji kereta utk RM2..





RM2 jgk..




Untuk permulaan mmg Adam pandai susun objek donut tu dari kecil ke besar..














Tapi.. adam ni jenis cpt bosan.. Lama2 diketuk la, gigit la donut plastik tu.. Dan dijadikan bola utk disepak..

Adam.. Adam.. Mmg dia xboleh fokus.. Sbb tu la bg tab kt dia pun.. Kejap je dia tgok.. Cite upin ipin pun bertahan 5 minit je.. Lepas tu.. Dah sibuk nak pergi mengemas barang..