Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, December 31, 2013

Last day of 2013


Jam 8.30 pg td kmi berdua bergerak balik ke klang..


Muka happy..


Tetiba jer ape tah dia nak.. Sory ummi xboleh layan.. Ummi kena drive..


Ok.. Itu je ceritanya.. Besok dah melangkah tahun 2014.. 


Sunday, December 29, 2013

Penghujung Sabtu 2013


Ini adalah gambar2 aktiviti semalam dan hari ini sbb masa pun dah hampir pukul 1 pagi sekarang..





Pegi kedai buku..


Adam yang keletihan..


Hasil rembatan rm55 utk kegunaan kerja 2014...



Walaupun cuti.. Kena curi2 buat kerja bila anakanda tido..


Ada lagi 4 muka surat kena siapkan..
Bukan masalah lambat buat.. Cuma sy sekarang ni berdua je ngn Adam.. Ayah Adam masih di borneo.. Jadi masa Adam beradu baru lah umminya boleh buat kerja kan.. 



Friday, December 27, 2013

Pg jumaat..




Anakanda masih tidur lagi..


Ummi ambil kesempatan buat evidens murid ni.. 


Ummi pilih band 1 dan band 2 jer..
Yg len dah agih2 dgn guru lain..


Ok.. Nak sambung kerja.. Kol 7.15 dah nak kena pegi sekolah..  Ada program transisi tahun 1.. Bye..



Thursday, December 26, 2013

Selongkar..


Ini kerja adam bila ummi tgh solat yer..







Wednesday, December 25, 2013

Adam has a hat



























Tuesday, December 24, 2013

Ketika Bujang


Mengimbau gambar ketika November 2009..



Pakalangan





Anjung Lepa





Tampi-tampi
\







Tampi-tampi..




Monday, December 23, 2013

Belajar...


Masa ni Adam dah tido.. Baru la ummi sibuk nak buat power pumping sbb dah lama tak perah susu..


Sambil power pumping belajar phonics utk persediaan linus...
 


Jam 8 pagi esok dah mula meeting di sekolah... 


Ok la nak kemas2 barang dan tido.. 
Selamat malam semua..


Sunday, December 22, 2013

Tawau-klia..



Mungkin ini kali terakhir aku naik flite dari tawau berdua dgn adam sbb menurut dalam internet ayah adam dah dapat tukar.. Cuma tggu surat shj.. Semoga penantian ini memberikan satu harapan yang baik.. Entry ini byk gambar ye..



Bubur Adam.. Aku nek taxi dr semporna ke epot tawau hanya berdua dgn Adam..




Ni di epoy tawau.. Ms check in luggage.. Ada stroller tp sbb ada beg.. Jd malas nak tolak n tarik trolley bag tu.. Jd lipat stroller n bag letak dlm troli epot siap2.. Adam aku letak mcm dlm gmbr itu.. Lapik dgn bantal spy dia selesa duduk.. 



Sebelum naik kapal terbang.. Aku akn tukarkn pampers Adam siap2.. Lepas tu pegi cari seat.. Dah dpt seat.. Aku keluarkan Adam dari stroller dan lepaskan dia.. Aku bg peluang Adam main dan jalan2.. Tujuan supaya Adam akn penat nnt.. Ngeh3x



Ok.. Gambar dr atas.. Tawau..
 
























Yeah.. Adam tidur...


Ni gmbr nak mendarat ke klia.. Nsb baik adam tido...






















Dah smpai klia lupa nak snap gmbr Adam ats troli airport klia plak.. Sbb aku xnak pak usu tggu lama sgt nk jemput kami.. 

Alhamdulillah.. Senang bwk Adam.. 


Thursday, December 19, 2013

2 malam...


Hampir 5 minggu adam dapat bersama ngn ayah.. Tggal 2 malam je dan lepas itu kita akan blik semenanjung atas tuntutan kerja ummi.. Dah mula rindu walaupun dekat dengan ayah..


Bertabah la sayang... Doakan ayah dapat pindah yer.. Adam jgn selalu nangis2 tau nnt..






Tuesday, December 17, 2013

2 tahun..


Semalam 16 dec 2013..
Genap 2 tahun kami kawen..
Ada seorang chy mata 14 bulan..


Gambar di Floating Dragon Inn, Semporna..


Husband balik rumah je tetiba bw kek.. Tak sangka beliau ingat hari anniversary kami... Cayunk ayah..


Si Adam yg tak mahu lepaskan dging burger ni.. Haish..


Ok itu jer untuk cerita semalam..
Semoga ayah dapat bertukar ke semenanjung yer.. Amin..