Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, November 21, 2013

Cepat bosan



Salam hari Khamis...
Kebiasaannya kita tengok bayi2 sekarang memang leka bila tengok ipad atau tab kan..
tapi ini tak berlaku kepada Adam.. Adam tidak pernah fokus terhadap satu perkara dgn masa yg lama..



tapi kali ni mulutnya nganga tengok tv...





tengok ape ye??
-
-
-



ini memang iklan kegemaran Adam dari usianya 2 bulan kot.. aku pun tak pasti..





ohhh.. muka sangat excited... apa adam tengok?

-
-
-
-



haaaaaa... Upin & Ipin..


Dan Selepas ituuuu...





tak tengok tv dah.. sibuk buat benda lain..















Perkara yang boleh melekakan Adam? 
1. Berjalan ke luar
2. Tengok budak main..
3. Mengemas barang dalam bilik..


kalu bg tab.. tak sampai 2 minit dah campak tab tu.. pasang cerita upin ipin ke.. kartun ke.. semua tak tengok... cuma 1 je dia suka.. Qasidah ya hanana.. itu shj yg boleh Adam bertahan lama mengadap tab..


Sekian...







No comments: