Klik Nih...

Followers

Nuff

Wednesday, September 18, 2013

Gemok Sikit


Lagi sekali keletah 2 ros.. Kdg2 meletihkan kdg2 lucu pun ada jgk...

Seorang murid tahun 1 berbadan gempal datang menghantar buku ke ke kelas 2 ros.. 

Salah seorang murid 2 ros namanya zarul..

'Teacher, budak gemuk tu ke yg bg buku?'

Ha ah.. Abes tu awk ni kurus ke ckp dia gemuk.. (Tersenyum)

'Saya gemuk sikit'

Dah tu budak td gemuk ape plak?

'Dia gemuk banyak'


Si zarul ni mmg budak manja.. Bila aku dtg je ke meja dia mula la dia lari.. Perasan ingt aku nak denda dia.. Tp keletah manja dia cam comel plak..

Macam2 karenah kelas ni.. Ada yg manja, kuat mengamuk la. Letih aku dibuatnya... Dah namanya tugas kan.. 






No comments: