Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, August 27, 2013

Cermin mata senget



Mggu pertama selepas cuti raya di sekolah baru kawasan Klang..
awal-awal aku dah ditegur oleh murid tahun 1..
"cikgu, cermin mata cikgu senget la"


... Dalam hati aku.. Perasan ajer la ngn cermin mata klasik aku neh.. 
aku xsempat nak wat cermin mata baru.. jd guna je la ape yg ada.. 
salah aku sendiri sebab terduduk atas cermin mata sendiri.. 
dah senget.. padan muka.. masa tu aku baru je wat cermin mata baru..
tu yg aku bertahan sampai sekarang dengan kesengetan cermin mata ittew..
puas aku adjust tp tetap senget.. Asben pun dh tlg betolkan tp masih terserlah
KESENGETANNYA ittew...


dan sabtu lepas ada ganti sekolah ekoran sekolah ditutup jerebu..
Ada jamuan hari raya..
ada murid tahun satu yang sama dok telek muka aku sambil sengeh2..
"cikgu, cermin mata cikgu senget la"


aikk.. kena tegur lagi..
tp respon dari cikgu lain..
"nik, kami xperasan pun cermin mata awak tu senget,
budak-budak memang suka la perhatikan cikgu dia"


ini bermakna aku kena beli yg baru la kan..
nanti la klu ada ms...



memang senget kan? haha





No comments: