Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, August 1, 2013

Bertugas di tempat baru


Salam bulan ogos... Ini hari ke4 bertugas di tempat baru.. Aku di sidang petang dan kena ajar english lg tahap 1.. Sememangnya aku tak meminati english tp aku redha je la.. Dh pn aku ni org baru kan.. Takkan bru smpi nak tolak semua mende..




Ok.. Tp xpe.. Aku ada pakar rujuk pjj aku.. Si teteh ngn huda.. Haha.. Nsibla korang klu tetiba aku kacau tepon tanya mcm2 kan..


aku rs mcm lega jgk sbb dh bersembang dgn cikgu india di sekolah ini.. Kompem la derang ni english teacher kann.. Tgok gayanya mcm ok.. Sbb awl2 lg aku dh explain english minor aku.. Jd byk mende still learning.. Belum lg dasar kssr tu kann.. Yg mmg aku xbiasa lg.. 


Dan skrg aku dalam proses adaptasi di sekolah baru. Msih observe dulu keadaannya.. Di sini bilangan guru hmpir mencecah 100 org dan murid pula 1900 org.. Muka aku ni mmg cop sekolah gred A kot.. Dr praktikum smpi sekolah kedua ni.. Ketiga2nya sekolah gred A.. Xpernah aku nk merasa sekolah kurang murid.. Xpe la.. Layan kan ajer..


Cukup bebelan di pagi hari ini..



No comments: