Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, July 23, 2013

Masih di sini


Tgh hari td.. Pihak shipping dtg ambil kereta.. Esok aku g kije nek motor je la ngn laki aku...

Sejak sibuk mengemas brg ni.. Aku dh xmasak juadah berbuka.. Sahur pn ala2 zaman bujang dulu.. Cuma kena pastikn minum susu dan minum air masak sebanyak 2litter utk maintain susu... Tp xjgk aku berjaya minum smpi 2litter.. Mana yg terdaya je la aku tegukkan...

Dalam xmasak pun.. Aku buat kuih onde2 sbb ni je kuih aku reti buat.. Itupun sbb nak hntr mangkuk jiran sebelah.. Takkan nk balas mangkuk kosong kan..


Ini rupanya baki kuih onde2 aku.. Yg len dah selamat dalam perut..


Mlm ni nk siap2kn brg ke sekolah besok.. Kena kecilkn sikit kuantiti brg spy sesuai utk nek motor kn.. Pastikan legging pn disediakn spy leh tutup betis aku ni nnt...


Cukupla untuk bebelan hari ini..

Selamat menjalankan solat sunat terawih dan ibadah puasa ye kawan2... 





No comments: