Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, June 11, 2013

Macam-macam Gelagat


Uiks.. dah seminggu tak updet...

Bz Sebenarnya... Balik rumah di Semporna, pam air rosak.. jadi kelam kelibut la I nak tadah air kan... baru je bg pam air tu rehat 2 minggu terus je jammed sbb sini air karat.. tu yg buat pam air tu rosak tuh.. dah 2 kali tukar pam tau.. ni dalam proses nk servis balik pam air itu..

Ok.. nak cerita kisah budak sekolah aku ni...

Aku memang ajar Matematik tahun 4.. Seperti yg aku pernah cerita dahulu kan.. tgh dok melayan budak2 buat Matematik ada sorang budak laki tanya aku.. 

"CIKGU... MACAM MANA MAU BUAT ORANG TERPIKAT?"

hah.... ada ke soalan tu kau tanya ngn aku...

jawapan aku yang sengal plak....

"CIKGU TAK TAHU LA... CIKGU TAHU MATEMATIK JER..."

Sebenarnya aku malas nak layan budak ni.. suka sangat nak ajak aku bersembang...


Ini la kali pertama aku ditanya soalan CEPUMAS ini...


ermmm.. ape2 je la..


ehh.. ok la.. nak tadah air.. bubbye..





No comments: