Klik Nih...

Followers

Nuff

Monday, June 3, 2013

Lambat lagi rupanya....



Baru je check baki duit PTPTN aku.. ada lagi dalam 9 riban ++...
nampak gaya memang aku tak dapat bayar lum sum terus nih...
sbb saving yang ada xboleh disentuh kerna aku berada luar Semenanjung..
mana la tahu kot2 ada emergency kena balik KL ke..

duit saving tu la nak kena guna kan....
dan juga bila dapat pindah.. kompem pakai fulus jugak kannn..

berbalik hal PTPTN tuh.. ikot pengiraan aku mungkin dalam 4-5 tahun
baru leh abes bayar.. aku dah penah cerita dalam entri lepas.. tajuk rezeki
ala-ala ulang balik ceritanya.. macam cerita astro la plak..

nak tggu 4-5 tahun lama lagi.. cepat la rezeki terpijak..
leh la aku abeskan hutang PTPTN aku tu..
hutang tetap hutang kan...
memang la bila mati.. hutang PTPTN tu lupus jugak..
tapi dah memang awal2 lagi tandatangan perjanjian sanggup bayar selepas 6 bulan grad..
nak tak nak.. bayar je la.. dah hutang kan...


saje plak aku merepek di siang hari..





2 comments:

istiqomah said...

hutang perlu dibayar kan! biar lambat asalkan selesai hutangnya :)

NiK SeNsEI said...

Iyer.. Betol tu. Susah nnt mati dalam keadaan berhutang..