Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, June 20, 2013

Gajet tanda buku



Nak tanda buku murid pun nak kena ada gadjet jugak. Saje je guna cop ni sbb malas nak tulis. Lagi2 ada murid yg selalu xhantar homework senang jer terus aku cop lewat... Budak sekarang ni xtakut cikgu. Ada je alasannya bila tak siapkan latihan derang... 


Ada macam2 lagi.. Tp itu je la aku tunjukkan....



Tetiba plak gambar susu perah.. Memang xde kaitan. Haha.. 
Hari ni i demam. Tp alhamdulillah ada rezeki untuk Adam.. Iyer.. Rezeki susu pun datang dari DIA.. 

Ok la.. Nak tadah air....



2 comments:

ct cheery said...

amboi..smpai ada gadget bagai..i loike..hehe

NiK SeNsEI said...

terima kasih ct cheery.. saje je cop tu.. untuk motivasi budak juga..