Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, June 16, 2013

Daftar


Selamat Sejahtera....

Korang semua layan tak cerita JODOH kat ASTRO RIA. Aku teringat scene Bapa Azlan Tanya Olly masa derang dinner tu. Itu la soalan pertama aku ditanya oleh bapa mertua aku sebelum bertunang...

Kau dah mendaftar mengundi?..
Dengan laju aku jawab... DAH..
(sebenarnya terkejut.. sbb ms tu bukan musim pilihanraya pun.. camner la ada jugak soalan tu..)


Perghh.. nasib baik aku awal2 dah mendaftar masa di UKM dulu. Aku memang sengaja daftar awal sebab aku tahu bila dah kerja nanti mesti aku malas nak pergi mendaftar bagai neh.
Jadi kengkawan.. kalu dah cukup umur tu daftar je la.. xsusah pun kan..



No comments: