Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, June 25, 2013

Big teacher


Salam sejahtera semua..
Nak cerita pasal murid plak.. 


Murid tgh main word search yg aku wat kat word search maker si websitw atozteacher.... Si teh yg ajar aku dulu... Tq teh.. 


Aku buat pasal occupation.. Mmg ambil masa sikit sbb byk aku letak... Itu taktik bg murid diam...



Then, aku sembang2 pasal occupation.. Mcm biasa la kn budak2 suka tgok 'oh my english'...


Teacher : who is Pn Hajar?
Pupil.     : aaaa.... Big Teacher.. (Jwb dgn penuh kesungguhan... 


Toink!! Kawan2nya yg lain dah gelak2 tp derang pn xtau sebenarnya.. 



Aku pun nak gelak jgk.. Tp aku tahan bersama dgn ekspresi muka yg cool.. Xboleh la nak demotivate murid kan.. 


Aku pun explain.. Bla.. Bla.. Ok murid2 nnt kita main word search lg ya.. 




Ni plak suasana biasa di tangga sekolah aku.. Mmg ada kembar tiang di sini..  Biar la tak de kaitan dgn cerita di atas.. Tp ni la suasana di sekolah aku.. 






No comments: