Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, April 19, 2013

Handbag dan Sekolah


tetiba nak cerita pasal handbag plak ea..
tapi ciri-ciri handbag aku mesti BESAU..
sebab macam-macam aku nak sumbat..


antara handbag BESAU yg aku ada..



nak sumbat mende-mende alah ni la..

beg merah paling BESAU dalam handbag aku ialah pencil case I..
senang.. sebab kekadang free setengah jam untuk makan di kantin..
jadi dari kantin teruskan kaki ke kelas dengan KONFIDEN..
sebab dah ada mende penting.. dalam tu ada marker pen la,
pen merah la.. pen biru laa...

tisu pun hand sanitizer wajib ada sebab tangan aku selalu
terkena whiteboard marker pen tu..
+ basuh tangan sebab kena air liur budak..
yang itu memang BONUS + NASIB MALANG..
sebab aku penah kena masa aku naik tangga ke kelas..
ada tempias air liur budak dari atas tangga kena ke muka aku..
dan TERPALIT sedikit di tudung aku..
perghh.. geram giler aku...
budak sini memang peel derang suka meludah..

yang warna purple..beg simpan tuala wanita..
yang ni wajib kang ada emergency.. sonang makcik...

beg warna pink tu tempat simpanan compact powder dan lip balm aku..
dan 2 beg kecil tu.. orange corak hati dan warna ijo tu adalah coin purse aku..
yang warna coklat plak..itu ler.. wallet makcik..


dan..

bekas mentos ni aku buat simpan buah kismis aku..
senang.. asal kebulur je.. terus ngap ke mulut..


ok la.. aku nak cuci pinggan n tadah air..
hari jumaat ni memang slalu xde air kat sini..
bye..



No comments: