Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, April 28, 2013

Durian Crepe itu



Petang ini, aku nak mark buku dan lengkapkan soalan semester pertama..
tapi beg kerja & laptop tertinggal plak dalam kereta..
husband dh guna kereta tu g kerja...
jadi aku pun updet blog la...
dah nak masuk bulan mei.. cepat betul..


Sabtu lepas kami bertiga ke Tawau..
baru la aku dapat beli durian crepe yg org heboh-heboh
kat fb tu... dah nak hampir setahun baru aku dapat merasa..
sebelum ni mana ada org buat durian crepe kt area tawau & Semporna..



RM10 utk 3 ketul.. boleh la.. baru nak makan kan...



mula-mula makan macam pelik...
lepas tu makin sedap plak...


Adam dah 6 bulan baru aku dapat makan..
masa mengandungkan Adam tahun lepas terliur je aku tgok gambar kt fb..
dah la xbalik semenanjung.... takkan nak pos durian crepe plak kan...


Akhirnya... merasa jugak...
haha.. jakun sekejap...



No comments: