Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, March 22, 2013

Cerita Peperiksaan






Minggu ini sibuk dengan peperiksaan.. bila murid ada ujian cikgu akan sibuk dengan..

1.       buat kertas soalan...
-          nak menaip pakai laptop sendiri.. lepas tu nak buat kat sekolah kompem tak sempat sebab di sekolah nak kena masuk kelas.. masa free lak nak makan di kantin dan untuk menanda buku.. jadi nak tak nak kena juga buat soalan di rumah.. nak STAYBACK di sekolah.. tak boleh ea.. sebab meja cikgu pagi berkongsi dengan cikgu petang.. jadi kalu STAYBACK pun aku tak ada tempat nak duduk buat kerja..

2.      Stapler kertas soalan..
-          Huhu yang ini memang penat... berkejar-kejar nak kena susun dulu ikut muka surat dan lepas tu baru boleh stapler kertas..tu belum nak masuk kelas mengajar lagi.. mau berpeluh ketiak aku stapler kertas sebab bilik guru kitorang tak ada AIRCOND...

3.      Skema Jawapan
-          Kena sediakan jugak... nanti dah dapat paper bru nak buat cari jawapan.. buang masa aku dan melambatkan proses penyemakan..

4.      Semak Kertas Soalan
-          Ini satu hal.. semak kertas tu memang la.. untung sekiranya bilangan murid sikit.. macam aku ni.. kompem lenguh tangan semak kertas.. haha

Ok la.. dok membebel je plak kan.. aku nak semak kertas dulu.. bubbye...



No comments: