Klik Nih...

Followers

Nuff

Wednesday, February 13, 2013

Malang tidak berbau



Malam tadi berlaku eksiden yang tidak diduga..
Aku duduk memangku Adam menyusu..
masa tu dah terlampau mengantuk agaknya...
tetiba dengan izinNYA.. aku terjatuh dari katil..

Alhamdulillah aku pangku Adam kuat-kuat dan
condition Adam baik. tapi Umminya.. ada darah menitik dari telinga..
masa pegang telinga tu macam terbelah..


tengok cermin.. memang terbelah sikit..
memang gabra.. en. suami suruh lap darah dulu..

kemudian siap2, bagi Adam menyusu dulu dan bergerak
-
-
-

ke Wad Kecemasan Hospital Semporna..
Nasib baik tak ramai pesakit jam 1 pagi tuh..
jadi aku pun terus dibawa doktor untuk dijahit..
ngeri occay!!


Doktor bius dan telinga aku kena 3 jahitan... 
(hilang dah la kecantikan telinga aku)



ini ubat yang aku kena ambil jam 8 pagi tadi..
tapi yang bengapnya aku lupa tanya doktor boleh ke aku makan
sebab aku ni bf (breastfeeding) kan...




jadi ini la ubatnya untuk mommy bf.. =)..
nasib baik ahli farmasi semporna dah rujuk...
boleh la aku mkn ubat ngn senang hati..


hikmahnya.. Allah nak bagi peringatan supaya aku lebey berhati2
di masa hadapan..




2 comments:

Teh said...

haih nik... take care ok... nasib baik adam tak apepe... sbb baby kan is so fragile...

semoga cepat sembuh dan mendapat telinga yg cantik...

NiK SeNsEI said...

terima kasih teh.. series risau giler... ni la namanya cuai...