Klik Nih...

Followers

Nuff

Monday, February 11, 2013

kerja dan kerja...




cuti CNY (Chinese New Year) sekolah aku cuti 1 minggu.. yeay!! mood hepi..
tapi ada jugak kerja kena buat di rumah...



petang Ahad tanda buku.. ada 2 kelas lebih kurang 80 buku kena tanda
pagi Isnin baru siap semua...


lepas tu updet blog..
lepas tu buat keje umah..


besok nak updet fail panitia.. tapi laptop rosak..
aku kena wat cepat2.. sebab sekolah aku ni selalu dilawat..


nampak gaya kena beli lappy baru..
terbang lagi duit aku.... =(





2 comments:

Teh said...

nik. aku pun baru beli laptop baru last october. netbook ku tu tak tahan dah berkhidmat dgn aku... hehe...

tp, regret sket sbb i was looking for a brand sedangkan nilai yang sama, boleh dapat laptop touch screen lagik...

NiK SeNsEI said...

Tu la.. Aku nk beli netbook je.. Klu ipad mini mcm xpuas buat keje plak...