Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, January 6, 2013

Sarung Bantal Senget




hari tu beli bantal bumble bee... engatkan sarungnya boleh dicabut..
rupanya xboleh.. 


tak nak bagi bantal kotor, aku pun letak la kain lampin atas bantal tu..
macam tak best je.. jadi aku try la jahit sarungnya..



ini la hasil tangan yang memang tak cantik pun..






dah masukkan bantal jadi macam ni..
agak ketat sikit...


aku try buat ropol plak...
yang buruknya ropol aku tak cukup panjang..
tapi pemalas punya pasal.. malas la aku nak jahet lagi..



dan Adam pun dah selamat rasmikan sarung bantal senget neh.. hahaha..





No comments: