Klik Nih...

Followers

Nuff

Wednesday, January 30, 2013

Surat Cinta Lagi




Ini surat cinta murid tahun 4 yang berjaya aku rampas. Jom geledah apa cerita dalam surat tuh…

Murid Perempuan : Wafi, boleh kah ko jangan suka saya
Murid Lelaki            : Napa?
Murid Perempuan : Aku tidak mau tapi kita kawan jak
Murid Lelaki           : Aku tahu napa ko suruh aku tidak suka ko sebab ko ada boy
Murid Perempuan : Tiada tapi kita masih mudah (muda)
Murid Lelaki    : tidak boleh sebab nama mu ada dalam hati ku untuk selamanya
Murid Perempuan : tidak boleh…………………………. (tiada sambungan sebab aku dah rampas)

*terhibur aku baca surat cintun budak-budak ni.. terus hilang penat lelah mengajar..*




2 comments:

ct cheery said...

haha..kelakat..bahasa mcm klasik giler

NiK SeNsEI said...

Itu la dik.. Baru tahun 4.. Dah pandai ayat jiwang..