Klik Nih...

Followers

Nuff

Saturday, January 12, 2013

' Aku ingat cikgu belum kahwin '



Semalam... macam biasa rutin sebagai guru masuk kelas mengajar..

tapi, tak boleh nak ajar sebab murid-murid kena check gigi.. jadi I pun bersantai dalam bilik darjah sambil mark buku budak-budak.. lepas tu kena jugak la melayan murid-murid yang ala-ala peramah ni.. 

Murid I (Natasha) : Cikgu, kita suka letak nama anak cikgu Muhammad Ihsan B. Mohd Fauzi
NikSensei                 : Aik... ok ape nama Adam. Tapi kenapa panggil Adam Intan Payung
Murid I (Natasha) : sebab dia manja…
Murid II (Azhana) : eh.. cikgu sudah ada laki ka?
NikSensei                : iye la.. cikgu sudah kahwin.. kenapa?
Murid II (Azhana) : Aku ingat cikgu belum kahwin..

Wahh.. penyataan yang sangat membahagiakan aku.. Nampak macam belum kahwin.. Teteh.. memang la aku dah kurus.. murid aku pun cakap macam tu.. nanti ada masa I upload gambar bagi teteh dan azie tengok…




2 comments:

Teh said...

letak gambo before and after ok??? tak sabo nak tengok kekurusan ko.. tak cukup tido ke nik? atau kuasa breastfeeding....

dah berjaya kurus ni... aku doakan ko maintan till forever... its my job now to get back my previous weight... hhihihihi

NiK SeNsEI said...

Tq teh.. Nnt yer teh.. Aku xberkesempatan lg..