Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, June 10, 2012

Kisah G-Jah


"Kak nik... G-jah ada jumpa kawan G-jah kt Harbour Place tu masa kita pegi tengok wayang.. Kawan G-jah cakap"

'Mak awak tu cantik la (merujuk pada aku)..

'tapi kan bapak awak tu pendek la... (merujuk laki aku)..'

Haha.. kembang idung aku mendengarnya....

tapi yang lawaknya dia cakap laki aku tu rendah.. tp memang rendah pun..


G-jah ni bru je berusia 10 tahun dan sepupu pada laki aku... seronok layan karenah G-jah ni... =)


ok... dah boarding time KL-Tawau.. nak balik semporna dh ni..

.. Mood BOSAN...



Friday, June 1, 2012

yong tau fu




terima kasih pd en. suami bwkn sy mkn yong tau fu.. nnt blik semporna dh susah nk cari mknn ni...nk wat sendiri xreti n malas nk belajar.. sbb aku nk makan sikit je.....

alhamdulillah.......