Klik Nih...

Followers

Nuff

Wednesday, December 19, 2012

Blackout la Plak!!





Semalam jam 9 pagi Blackout di Taman Sempaul..
Hampir setengah jam jugak la..


Tak lama lepas tu.. Pukul 2 ptg blackout lagi..
Pukul 4.30 ptg baru ada letrik balik..


Risau plak aku.. sebab kalu blackout sekejap xper..
tapi pernah ada kes di Semporna pernah blackout lama.. 
aku risaukan stok ebm aku dlm fridge tuh..

tapi tak per la.. bila ada ujian macam ni..
cara untuk memujuk diri dan bersabar aku akan cakap

" Nik, ALLAH tak akan tempatkan kita di sesuatu tempat itu
jika kita tidak mampu menghadapi semua ujian yang diberikanNYA.
Jadi hal ini aku hanya percayakan ALLAH sahaja..
sebab aku tahu DIA akan membantu aku.. AMIN "


tetiba ada gambar kipas plak kann..

memang kena standby kipas ni.. nak guna masa kecemasan
dah di Semporna ni asyik2 blackout jer..
nanti kesian Adam xleh tido sebab panas + udara laut di Semporna..









No comments: