Klik Nih...

Followers

Nuff

Wednesday, November 7, 2012

Plan Balik Bandar



Rasa gumbira sangat2 sebab dah ada tiket untuk balik masa cuti pertengahan penggal 2013. Bawa Adam sekali balik Semenanjung jumpa Tok Wan & Atuk ngn Siti & Tok Ayah serta pakcik-pakcik dan makcik-makcik Adam..


Plan 2013.. nak balik masa cuti pertengahan penggal dengan cuti Raya Aidilfitri.. Lepas tu nak cuba minta tukar ke Semenanjung (Semoga ada rezeki dapat tukar.. AMIN)


Baru je 27 hari berpantang.. masih panjang lagi tempoh pantang aku nak abes neh... Lamanya.. Pantang makanan.. aku boleh tahan lagi.. tapi yang tak tahan tak dapat nak bergerak aktif-aktif... kena ayu-ayu jer... cepat la masa berlalu.. 


Adam 25 days - bersama mainan yg dibelikan oleh makciknya..
TQ Cik CAH..


*Rasa macam dah busan kerja di perantauan... rasa cam nak balik jer.. (mood sedih)..






No comments: