Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, September 25, 2012

Sukan 2012



Sekarang ni musim sukan di sekolah.. aku dah pun masuk 36 minggu...
dengan perut terboyot-boyot ni turun jugak sekejap ke padang nak pastikan ada atlet terlibat..

setakat berjalan ke padang ni.. Alhamdulillah..
cuma yang tidak mampu menahan panas bahang mentari walaupun berpayung..
pastu balik ke bilik guru..
rehat la sekejap mengharapkan sejuk dari angin kipas siling je..
maklum la bilik guru sekolah aku ni memang bukan berhawa dingin..

Selepas rehat kena naik pulak tingkat 2 nak masuk kelas Tahun 5..
takpe.. perlahan-perlahan la naik..

Ok.. sudah mahu masuk kelas ni...

Rugi plak tak ambil gambar td.. haishhh..



No comments: