Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, August 5, 2012

Memborong di Tawau...


16 Ramadan pada hari ini... Ini la hasil memborong barang-barang di Tawau untuk persiapan raya.. Tu pun dapat beli banyak sebab tido satu malam kat sana.. Kami  ke Tawau sebulan sekali sahaja.. tu yang memborong macam-macam tu.. =)

Barang-barang baby pun dh hampir beli semua..tapi tengok la next month.. kot-kot ada yang tertinggal. Masa aku due nnt berdua ngn en. suami.. Ma pun datang seminggu selepas due. jadi memang kena pandai-pandai la berdikari dulu.. 

Ini lah cabaran duduk jauh-jauh ni... ini baru setakat di Pantai Barat Malaysia.. Belum lagi ngn orang lain yg tinggal lg jauh dari Malaysia kan? Sebab tu la xboleh perasan kita je yang susah.. Sedangkan ramai lagi yang di luar sana tu lebih susah dari kita kan....





No comments: