Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, January 26, 2012

UNPACK


Masih sakan bercuti Chinese New Year ni... tapi sikit-sikit aku mengemas barang-barang dalam rumah ni. tu namanya PEMALAS.. hehe.. Bila dikeluarkan balik semua baju kerja ni. boleh tahan jugak koleksi baju kurung aku... dari fesyen lama sampai yang terbaru... Masih ada 3 beg besar yang belum aku kemaskan...

tapi aku masih pakai baju kurung corak lama-lama dulu.. sebab apa? ada sentimental value tau... '

YANG PERTAMA - Baju tu ma yang jahitkan
YANG KEDUA - dulu, susah betul nak dapat baju baru.. bila ma dah siapkan rasa terharu sangat2 sebab masa tu ma ayah susah.. selalu kesempitan wang.. Jadi macam sayang sangat kalu baju tu masih elok dipakai tapi disimpan je..
YANG KETIGA - peduli apa aku kalau baju aku pakai tu 'outdated'... ada aku guna duit korang?

tapi yang sebenarnya faktor pertama & kedua itu yang membuatkan aku masih lagi nak pakai baju lama-lama tu... 

No comments: