Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, September 30, 2011

Makanan




ini makanan yang dimasak oleh Lizawati..


ikan  yang besar tu namanya ikan bolong....


selamat menjamu selera.....





Monday, September 19, 2011

Air Kelapa




Teringin sangat minum air kelapa fresh nih... beli je kt tepi sekolah aku tu dengan arge RM2. Kalu di Semenanjung belum tentu dapat arge mcm ni... 


just enjoy the precious moment!!!






Wednesday, September 7, 2011

A Bad Day....


ini cerita pada 6 september 2011 (KL-Semporna)

KES 1 - LEWAT BANGUN
Sepatotnya pagi ni bangun awal sebab flite pg.. tp lambat bangun.. nasib baik ayah tersedar awal b4 pukul 6 pagi. terkocoh-kocoh aku bersiap n trus gerak ke KL Sentral amek ERL.. adeh.. penat betol.

KES 2 - E-TIKET NO.
Sampai2 KLIA kena check in kt kiosk plak.. kacau btol.. yg aku print intinerary salah.. jadi xdapat baca e-tiket no tu.. lambat aku check in.. sengal

KES 3 - TAXI MATI ENJIN
amek epot taxi g Tawau.. tetiba teksi tu mati enjin plak dah.. tak pasal2 ada orang tu kena tolK teksi.. kuat jugak ea MAMAT neh..

Penat betol aku mengharungi satu hari semalam...

Alhamdulillah semua berjalan lancar seperti yang dirancang walaupun susah & mendebarkan..






Sunday, September 4, 2011

Mengemas Lagi



masih lagi membongkar almari mengemas dan membuang baju-baju lama..
Baju kurung tu leh je pakai lagi.. tp dh asingkan n nak bagi kt org2 kg kt selatan Thai tu..


malam ni plak packing barang balik Semporna pagi besok..


Ok.. Selamat Berpuasa bagi kawan2 yang mengerjakan ibadah puasa enam di Bulan Syawal..




Thursday, September 1, 2011

Hari Raya 1432H & Merdeka


Salam Lebaran & Salam Merdeka...

 dari saya.. =)