Klik Nih...

Followers

Nuff

Monday, June 27, 2011

DEMAM..




Friday, June 24, 2011

T.I.A.D.A C.U.T.I



3 hari berkursus di Hotel Seafest. Jadi aku tinggalkan kerja kat murid soalan kertas 2 matematik yang mengandungi 20 soalan.


Pagi Jumaat yang indah dan permai...


niksensei : Ok, saya mahu kamu hantar kerja yang saya berikan pada hari Isnin nanti ye..
khairul : Uii na, teacher.. banyak itu..
niksensei : aikk, kan 3 hari saya tiada di sekolah... takkan tak boleh siapkan?
khairul : Susah teacher... uii.. TIADA CUTI KU ini..
niksensei : Sabtu Ahad kan memang cuti..
khairul : iyer.. tapi kami pun mahu rileks2 jugak.... (bg hint tak nak siapkan kerja rumah beliau)



first time aku dpat jawapan mengelak tak nak buat homework.. 'TIADA CUTI'... macam-macam ragam murid aku neh..





Thursday, June 23, 2011

On Weekend....


Sebenarnya tak ada pun slot aku kat dewan ni..

tetapi aku sesaje nak pergi menengok budak2... 'konon'


bersama 3 guru yang canteks..








Dengan harapan.... prestasi murid-murid akan naik tahun ini..
AMIN..




Thursday, June 2, 2011

Kawan Baru...













Wednesday, June 1, 2011

Santai...