Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, May 31, 2011

Rojak..

Pakalangan...
















Monday, May 30, 2011

Lukisan Elma....





Sunday, May 22, 2011

GAMAT




Minggu lepas pegi ke Pulau Pandanan & Timba-Timba... sedang dok usha2 orang memancing di atas kapal ARUNG HAYAT tu.. ternampak sekawan dolphin melompat.. SUBHANALLAH.... ini lah kali pertama aku tengok ikan lumba-lumba di Laut Sulawesi ni...







Monday, May 16, 2011

HappY TeacHer's DaY



Date : 13 May 2011
Venue : 5 Jujur


S.E.L.A.M.A.T H.A.R.I G.U.RU



khas untuk semua warga Pendidik...






Sunday, May 15, 2011

Lautan Sulawesi @ Celebes Sea






sekitar Semporna








perairan Semporna




kalu kawasan nampak gelap tu menandakan kawasan
tersebut dilanda hujan...










Monday, May 9, 2011

Awan Dania



Hari ni aku bertanya cita-cita murid.. maklum lah nak isi kad 001R tuh..


Andy Lee(Muslim Kadazan).. apa cita-cita kamu?


"Tangkap Ikan!!!!" ... dengan penuh bersemangat sekali..


Mentang-mentang la rumah dekat dengan laut... konfiden betol menjawab..


murid kedua..


Razlin nak jadi ape ni?


"Awan Dania la teacher....." ...


Ohh... tu namanya PRAMUGARI....


berkesan jugak cite Awan Dania ni yer... tak de la aku ni dok bosan tulis mende yang sama.. Askar, bomba, polis.. asyek-asyek itu je pekerjaan idaman derang hasil intebiu aku ngn budak2..






Sunday, May 8, 2011

It's Sunday..



Hari ini ada dua mende nak diucapkan..


Ucapan Pertama :


Nak ucap SELAMAT HARI IBU buat ma yang disayangi... semalam je baru sembang-sembang ngn ma..


UCAPAN KEDUA:


TAHNIAH BUAT AJJAH..



gambar ni plak aku curi dari fb OPY..


ajjah sangat gorgeous masa wedding dia..
sorry xdapat dtg.. jgn lupa tuntut hadiah ngn aku ea..




Friday, May 6, 2011

ohhh..


tetiba teringat sesuatu pada ayat ini..


"Over My Dead Body"


terus muka jadi pink..


♥ ♥ ♥



Thursday, May 5, 2011

Book Fair



Aku ni paling tak bersemangat nak masuk kelas 5 Jujur..
Maklum la ajar English, kalu Matematik aku suka la..


Sebaik je budak-budak tu nampak aku..
dah sengih-sengih....

ok.. T&L macam biasa..
aku pun terangkan maksud satu-satu perkataan..

BOOK FAIR tahu x?

"ndak tahu teacher"

Book tu ape?

"buku"

ok.. pandai pun...
BOOK FAIR = PESTA BUKU...

tahu tak ape pesta buku tu?

"tahu teacher... buku berpesta... " dengan penuh yakin menjawab..

@$%*&^^...




Sunday, May 1, 2011

Ku Menunggu By Rossa


This Song is Credited to HIM..


Ku Menunggu - Rossa

ku menunggu, ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
ku kan selalu di sini untuk menunggumu
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
cinta itu ku berharap kau kelak kan cintai aku
saat kau telah tak bersama kekasihmu
ku lakukan semua agar kau cintaiku

reff:
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu juga rindu
ku tetap menunggu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu

datang padaku, ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
saat kau sadar betapa ku cintaimu
ku akan selalu setia tuk menunggumu

repeat reff

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu dan juga rindu
dan aku tetap menunggu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu

(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
ku tetap menunggu


since 2009 he's been waiting for me.. =)