Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, August 21, 2011

DUGAAN BULAN RAMADAN....



Tension dapat ketua yang menganiayai anak buahnya..

kalu aku buat tak tahu.. nanti teruk aku ni dibuatnya.. padahal itu kerja dia..

nanti nak minta cuti pun susah.. aku rasa tekanan betul kerja kat sini..

tak ape.. Allah ada bersama ku...

Ya Allah... Bantu lah hambamu yang kerdil ini menghadapi dugaan di tempat orang...

'Sape kata senang kerja jauh-jauh ni? nak minta tukar pun susah...'


tak pe.. SABAR je la kuncinya..




1 comment:

Gen2Merah said...

takpe nik.. yang penting kita tabah dan bekerja dengan ikhlas kerana Allah swt.

insya Allah hati akan tenang dan heppi walaupun kita kena buli atau dipulaukan d tempat kerja..

itu petua kerjaya yang saya pernah dengar dari ceramah2 agama sebelum ni.. hehe